Przejdź do strony Timedo.pl Polish English  
Uwaga!
  • Ze względów bezpieczeństwa, aby nie można było sprawdzić/odgadnąć czy dane konto znajduje się w systemie (a następnie podjąć próbę phishingu - wyłudzenia danych), formularz zawsze wyświetla informację twierdzącą. Jeżeli nie otrzymujesz maila, oznacza to, że Twojego konta nie ma w systemie lub podajesz błędny email. W takim przypadku skontaktuj się z nami na pomoc@timedo.pl
  • Po wpisaniu adresu email na jaki się rejestrowałaś/eś, otrzymasz na ten adres link do zresetowania hasła w ciągu max. 5 minut. Jeżeli wiadomość nie przyjdzie, sprawdź folder SPAM. Jeśli nadal masz problem, napisz na pomoc@timedo.pl
  • Jeżeli nie pamiętasz adresu na jaki się rejestrowałaś/eś, napisz do nas mail na adres pomoc@timedo.pl
Jeżeli masz jakiś problem, pytania pisz na adres pomoc@timedo.pl - odpiszemy najszybciej jak się da.